přihlásit registrace nákupní košík:
cena celkem 0,-
Košík



Jak nakupovat

Základní informace

Veškeré provedené objednávky na tomto e-shopu jsou považovány za závazné. Objednávky jsou vždy potvrzovány formou e-mailové zprávy zaslané na e-mail objednatele.

Registrace

Registrace je umístěna v pravé horní části stránek. Stačí pouze vyplnit povinné údaje a zvolit tlačítko „registrace“. Před každým dalším nákupem se registrovaní zákazníci přihlašují.

Jak nakupovat

  • Zboží je řazeno v jednotlivých kategoriích v levém sloupci.
  • Pro rychlý výběr konkrétní položky vybraného sortimentu lze využít v pravé horní části obrazovky možnost „vyhledat“.
  • Zboží se přidává do nákupního koše kliknutím na tlačítko s nákupním košíkem.
  • Kliknutím na ikonu v pravé horní části obrazovky „nákupní košík“ získáte přehled o výrobcích, které jsou vybrány pro objednávku.
  • Pokud chcete nějaké zboží z nákupního košíku odebrat, stačí kliknout na odkaz „odstranit“.

Odesílání objednávky probíhá ve třech krocích:

  • Zadání osobních údajů
  • Volba způsobu platby a převzetí
  • Potvrzení objednávky

Poškození zboží přepravou

I přes maximální péči řidičů se při přepravě občas něco škrábne nebo promáčkne. S vaší pomocí to ale co nejdříve vyřešíme.

Poškozený obal

Při doručování zkontrolujte, zda není obal výrobku poškozen. Pokud bude jevit známky poškození, máte na výběr ze dvou možností:

  1. zboží nepřebírejte a kontaktujte nás na telefonním čísle 733 192 052
  2. napište do přepravního protokolu, že zboží přijímáte s výhradou a uveďte, že je obal poškozený

Pokud zjistíte poškození výrobku až po rozbalení, postupujte podle návodu níže.

Poškozené zboží

Pokud po rozbalení zjistíte, že je zboží poškozeno, neprodleně nás kontaktujte na Inko@prumyslovve-cistice.cz, nebo na telefonním čísle 733 192 052. Ne­vyhazujte ani obalový materiál. My s vámi vzniklou situaci vyřešíme.

Co je třeba připravit?

  1. Identifikační údaj – číslo objednávky nebo jméno, na které bylo zboží objednáno.
  2. Popis a rozsah poškození
  3. Fotografie poškození
  4. Fotografie obalového materiálu (nevyhazujte ho, k vyřešení situace bude také potřeba)

© 2012 MARFreklamní agentura, grafické studio a tvorba webových stránek